• Bucuresti 23º C
    1 JPY = 3.8844 LEI
CELE MAI NOI | CELE MAI VIZIONATE | JURNALE
Ultimele stiri:
= JURNALE =

Membrii trupei Goodbye to Gravity care au murit în clubul Colectiv, comemoraţi pe planeta Marte

27 Noiembrie, 15:21

Numele celor patru muzicieni din trupa Goodbye to Gravity care au murit în toamna anului 2015 în incendiul din clubul Colectiv - Alex Pascu, Mihai Alexandru, Vlad Ţelea şi Bogdan Enache - au fost gravate pe un microcip plasat la bordul sondei spaţiale americane InSight, care a asolizat cu succes luni seară pe planeta Marte.

gravity

Administratorii paginii de Facebook a trupei Goodbye to Gravity au publicat în noaptea de luni spre marţi un mesaj în care i-au adus mulţumiri unui admirator al grupului, Andreas Schonhofen, autorul acestei iniţiative.

"Modulul InSight al NASA a asolizat cu succes pe Marte! Pe lângă misiunea sa ştiinţifică, sonda transportă cu ea numele lui Alex, Bogdan, Vlad şi Mihai, onorând memoria lor dincolo de lumea noastră şi pentru posteritate. Îi mulţumim încă o dată lui Andreas Schonhofen pentru minunata lui iniţiativă comemorativă", se afirmă în acel mesaj online.

La rândul lui, Andreas Schonhofen a salutat reuşita cercetătorilor de la NASA şi a distribuit pe pagina lui de Facebook videoclipul de la "Atonement", o piesă din repertoriul trupei Goodbye to Gravity".

Daca ti-a placut articolul, urmareste agentia de stiri rnews.ro pe facebook