
- Prima Pagina
- R. Moldova
- CENTENAR
- EVENIMENT
- Politic
- Economic
- Social
- Justiție
- International
- Sport
- Flux Video
LPF a anunţat, luni, parteneriatul media cu eAD pentru următoarele cinci sezoane de Liga 1. Concred, Liga a vândut firmei respecitve drepturile TV pentru perioada 2019-2024.
Orlando Nicoară, directorul general al eAD, a dat primele detalii.
"Am semnat pe cinci ani și suntem responsabili pentru producerea de meciuri. Vrem să facem produsul mai atractiv, să creștem audiența pentru TV, dar și pe stadioane. Nu e un simplu contract de drepturi TV. E un contract mai complex, inclusiv pe parte de marketing. Negociem deja cu cele trei părți care dețin drepturile, dar mai sunt și alte firme care vor asta. Și posturi din România, dar și de afară. Negociem varianta să vindem și un singur meci sau rezumate către anumite televiziuni. Vrem să creștem numărul de spectatori pe stadioane și meciurile trebuie programate la ore mai accesibile. Vom avea meciuri lunea. Chiar dacă sunt presiuni, nu renunțăm la această zi. Vom avea ore mai bune de programate a meciurilor. Asta în funcție de lună și de anotimp", a spus Nicoară.