
- Prima Pagina
- R. Moldova
- CENTENAR
- EVENIMENT
- Politic
- Economic
- Social
- Justiție
- International
- Sport
- Flux Video
De Paşte şi Crăciun, 74% dintre companiile din România, care aleg să acorde de Paşte beneficii extrasalariale, oferă tichete cadou angajaţilor, arată datele Up România pentru anul 2018, publicate marţi.
Dintre companiile client care au oferit angajaţilor tichete cadou pentru Paştele 2018, 52% au fost IMM-uri. Din punct de vedere al zonei, firmele din Bucureşti-Ilfov, Cluj şi Braşov sunt în topul celor care acordă cel mai mult acest beneficiu.
În ultimii ani, vânzările de tichete cadou pentru Paşte au înregistrat o creştere constantă de 10% pentru fiecare an, potrivit companiei.
"Suportul electronic al tichetului cadou, pe care îl vom avea disponibil în curând pe piaţa din România, va aduce un plus de simplitate şi modernitate acestei soluţii de motivare a angajaţilor. Dincolo de confortul şi beneficiile pentru angajator, oferirea de tichete cadou înseamnă, simplu spus, dăruirea unui cadou potrivit", a spus directorul general Up România, Elena Pap.